Reklamacje

Wszystkie nasze produkty podlegają wnikliwej kontroli jakości, jednakże w przypadku stwierdzenia wad, produkty zakupione w sklepie kwiatyrabatowe.pl objęte są rękojmią sprzedawcy. W przypadku reklamacji roślin jako towaru żywego, kupujący obowiązany jest zgłosić Sprzedającemu stwierdzoną wadę w terminie najpóźniej 24 godzin od momentu otrzymania przesyłki.

Procedura reklamacji w przypadku stwierdzenia wady zakupionego produktu:

 

1. Napisz do nas na adres kontakt@kwiatyrabatowe.pl podając

a)    Imię i nazwisko,

b)    numer telefonu

c)    dane produktu (przedmiot reklamacji),

d)    numer zamówienia,

e)    okoliczności uzasadniające reklamacje (opis wad i zdjęcia)

f)     swoje żądanie (np. zwrot pieniędzy, wymiana na nowy etc.). 

2. Skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie w celu przekazania dokładnych instrukcji, które pomogą Ci przeprowadzić proces reklamacji.

 

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej mowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

 

Szczegółowe zasady i podstawy prawne reklamacji są opisane w "Regulaminie Pkt 6".

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl